tirsdag den 23. november 2010

Harry Potter 7, The Expendables

Biograftur!
Yay! Senere i aften skal jeg ind og se Harry Potter 7: Part 1. Det bliver fantastisk!
Jeg skal ind og se den sammen med hele min familie og min kæreste - det bliver godt! Da jeg er en kæmpe KÆMPE Harry Potter fan er det her en dag jeg har set frem til ret længe. Meningen var egentligt at vi skulle have set den på premieredagen, men det blev det desværre ikke til..
Jeg har som optakt til at skulle se filmen, læst ca. halvdelen af 7'eren igen, bare lige for at komme på det rette spor, og ikke misse historien - for vi ved jo alle godt at filmen, ligegyldigt hvor mange dele den bliver delt op i, aldrig nogensinde vil kunne fortælle den samme historie som bogen.




The Expendables
Jeg så The Expendables i nat da jeg ikke kunne sove, og nøj hvor er den fed! Det er en action film på et niveau som ingen anden film når. Alene psykopat comboen mellem Jason Statham og Sylverster Stalone gør at det er en must see!
Det eneste der kunne gøre filmen bedre var hvis Bruce Willis fik en større rolle. For the number 1 action hero er nu stadig Bruce Willis i rollen som John McClane!

I øvrigt er der et mega fedt klip hvor Jet Lee, filmens lille lynkineser, slås mod kæmpen Gunner - når jeg har fået klippet det ud kommer det også herop, det er alt for sjovt!
Det klip alene kunne blive sat på repeat i 3 timer i træk, og så ville man have verdens sjoveste og mest action fyldte heldags film.

-CW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar