torsdag den 25. november 2010

The Expendables, Ny på job - opvasker i Bilkas bistro, SNE!

The Expendables
Oh my god, oh my god! Som jeg også skrev her den anden dag så jeg The Expendables - FANTASTISK FILM! Jeg kan intet mindre end at give den 6/6 stjerner. Princippet er genialt - saml alle de bedste actionfilm skuespillere og lade dem kæmpe indbyrdes og levere en proper mængde whoopass!
På et tidspunkt i filmen slås kæmpen Gunner (Dolph Lundgren) mod Ying Yang den lille lynkineser (Jet Li), og det giver en mega fed nævekampssekvens.
 I denne sekvens er filmens bedste replik, Det er Gunner der siger med verdens mærkeligste stemme: "What size do you wear - Size 3? Bring it happy feet!" Det bliver ikke meget mere badass end det. 
Ikke en gang Jason Stathams humping af en gammel dame i Crank 2. 




Ny på job - opvasker i Bilkas bistro
Ja! Jeg har sku fået mig et job, og omstillingen fra 24/7's bums til at skulle op klokken 7 for at kunne komme på arbejde er noget værre noget. Det kan godt være at det kun er ca. 20 timer om ugen, men det er stadig meget i forhold til slet ikke at skulle lave noget! Pludseligt bliver man jo en travl mand, med et rigtigt liv og alt muligt.
Det er godt nok kun som midlertidig juleafløser, men hvis jeg er heldig kan jeg få lov til at blive på jobbet efter. Jeg har hørt en lille fugl pippe om, at der er nogen der stopper - så er der måske plads til mig?
Men det bedste var, at jeg fik et "nyt i job" skilt. Og aldrig nogensinde har jeg følt mig så dum som når jeg render rundt med den.
Det er bare et stort kæmpe skilt der siger"SE HER! HAN VED IKKE NOGET!!!!" Yay, tak til dig skilt...
Jeg tror jeg hiver det af en af næste gange jeg møder - jeg kan godt finde ud af det jeg laver!
Om ikke andet så er jeg jo kun opvasker, og det er ikke noget der kræver specielt meget hjerneaktivitet.

SNE!
Bare lige så i ved det, det sner! Jeg tror, at der omtrent er 30 statusopdateringer på min facebook om at det sner. Folk er åbenbart meget overrasket over vands evne til at fryse i minusgrader - men hvad fanden.
Sne er herligt, det skal bare ikke falde når man cykler eller er ude for at lave noget. Det kan blive så irriterende koldt!

-CW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar