søndag den 21. november 2010

Første indlæg! HoN 1-hit annihilation.

Første blog indlæg!
Det her er så mit første blog indlæg nogensinde! I denne blog vil man i fremtiden kunne finde alt hvad jeg lige kommer til at tænke på. Være det noget fra gaming verdenen (som det ses i dette indlæg), noget om mad, filmanmeldelser eller noget helt 4., så kan i være sikre på at det er noget jeg er kommet til at tænke på.


Heroes of Newerth, 1-hit annihilation!
I dag stødte jeg på et replay inde på Heroesofnewerth.com forummet, og nøj hvor var jeg imponeret. Spillet i sig selv var måske ikke lige det bedste, men på et tidspunkt er Gladiator blevet så overfarmed at han har 2 doombringers og som vi alle ved, er hans whip + crit + shroud combo super imba, og det får man også at se!



Måske skulle man bare lade være med at give ham så meget freefarm, eller afslutte gamet 30 minutter før.
Havde det været mig der var en af Hellbourne playerne så var jeg stoppet med at spille med det samme og meldt mig til husholder-kursus hvor jeg kunne lære at folde karklude og lign. så jeg i det mindste kunne tilfredsstille min mormor.

- CW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar